Nyfiken på...

by Terry Hyaluronic hydra powder. Har lite lagt ned de här med puder då min hud blivit torrare de senaste åren. Förrutom möjligen om jag ska ut och dansa en helnatt då. Men nu har jag läst så många jublande reviews om hur skönt och inte alls uttorkande som detta puder ska vara. Det är dock utländska webshoppar som gäller eftersom det för närvarande bara säljs på NK i Stockholm, så vitt jag vet. Har inte provat något överhuvudtaget från märket, men det verkar finnas mycket spännande! Hilde har testat..
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kingkarin.blogg.se

Karin var namnet. Här är min blogg om trevliga saker jag hittar, som kläder, smink och andra pryttlar. Shoppingtips, presentinspiration eller bara att dreggla över.

RSS 2.0