Mera rosor...

Nu när rosorna ute börjar ha blommat ut får jag hitta rosor på andra ställen. På kinderna till exempel. Spring flower och Autumn flower ger mycket rosor för pengarna, 39,50 på HM
 
 
 
De är ordentligt pigmenterade. Den mittersta rosen innehåller endel skimmer, är skimmersuget lågt så går det att cirkulera runt den med borsten. Springflower (höger nedan) ger en varmare rosa ton medan Autumnflower går lite åt plommon. 
 
 
 
 Här krämar jag på med båda samtidigt=). På läpparna Multi vitamin gloss från Isadora i Pink berries. Riktigt skönt läppglans.
 
 

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kingkarin.blogg.se

Karin var namnet. Här är min blogg om trevliga saker jag hittar, som kläder, smink och andra pryttlar. Shoppingtips, presentinspiration eller bara att dreggla över.

RSS 2.0